les dragons dor Index du Forum les dragons dor
forum de la guilde les dragons d'or " royaume d'archimonde"

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

processen ?r komplex, men inte p? d

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les dragons dor Index du Forum -> les dragons dor -> Présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
caicai2017

MessagePosté le: Lun 27 Aoû - 08:11 (2018)    Sujet du message: processen ?r komplex, men inte p? d Répondre en citant

Den 6 september kommer Nike Zoom Vaporfly 4% Flyknit att vara tillg?nglig p? nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare, inklusive Topsports, Pousheng, Really, Sanse, Highwave. Den 6 september kommer Nike Zoom Vaporfly 4% Flyknit vara tillg?nglig Adidas Hamburg Femmep? nike .com och hos utvalda ?terf?rs?ljare, inklusive SteP Sports and Text Trading Co. De sex vinnarna av Nike: On Air-t?vlingen - fr?n New York, London, Paris, Seoul, Shanghai och Tokyo - fl?g nyligen till Nike World Headquarters till ta n?sta steg i sin sneakers designresa. P? Nike WHQ hade varje vinnare chansen att f?rfina sina skor med ett team av skor designers, material och f?rgdesigners och utvecklare Adidas NMD Mujer som gemensamt pored ?ver Nike Air Pegasus 89 Dames m?nster i enskilda lag. Men f?re allt detta avsl?jade sanningens ?gonblick i en ?verraskning en f?rsta titt p? sina prover.
"N?r vi f?rst fick veta att v?ra prover var i n?sta rum var min f?rsta reaktion" Jag ska svimma "," sk?mtade Gabrielle Serrano, vinnare av NYC-r?st och designer av Air Max 98 La Mezcla. "Men d? ledde de oss till v?ra prover, och jag s?g det f?r f?rsta g?ngen. Jag k?nde mig som  huvudet exploderade. M?nadens anstr?ngningar fr?n vinnarna kulminerade i den stora avsl?jan, och deras ?nnu st?rre reaktioner. Men de uppt?ckte snabbt att processen bakom att f?ra en sko till livet ?r st?rre fortfarande. On Air-vinnarna kunde f?rst? de grundliga ?tg?rderna f?r att skapa en toppflygprodukt, fr?n idé till prototyp till f?rdigst?llande. Produktdesignsverkst?derna tidigare i ?r var bara det Nike Air Max 1 Womens Pink f?rsta steget. N?sta fas inneh?ll Nike Air Vapormax Femme sessioner hos Nike WHQ med Nike-lag i produktutveckling, som hj?lpte vinnarna att f?rfina sina m?nster f?r att h?lla upp till de praktiska utmaningarna f?r vardagligt slitage.
"Skotillverkningsprocessen ?r komplex, men inte p? det s?tt som m?nniskor f?rv?ntar sig, s?ger Dylan Raasch, Senior Creative Director of Nike Air Max." Att ta en historia fr?n 2D till 3D kr?ver ett annat s?tt att t?nka f?r att Nike Air Max 90 Womens Black hj?lpa historien att bli fullt Real-vinnarna var tvungna att g?ra det snabbt, men var och en skapade en design som tog sina autentiska ber?ttelser till liv. "Det jag ritade var faktiskt i mina h?nder, medan den kreativa processen forts?tter f?r vinnarna under de kommande m?naderna de perfekta sina skor, deras urval avsl?jade hos Nike WHQ visade det stora omfattningen av stegen involverade i att f?rverkliga Nike Air Max 2016 Dames sin dr?m till en verklighet.
"Innan denna resa var jag inte medveten om dessa detaljer bakom designprocessen", s?ger Yuta Takuman, vinnare av Tokyo-omr?stningen och designern av Air Max 1 Tokyo Maze. "Men nu vet jag mer om bakom kulisserna om vad som kr?vs f?r att bara skapa en sko, och det ger mig ett nytt perspektiv. Det finns s? m?nga olika saker som du m?ste t?nka p?. "Inspirationen kom fr?n b?da sidor.www.marjannesimoons.nl  N?r Nike-designers och Nike Air Max 270 Womens -utvecklare satte sig med vinnarna och tinkered med proverna tillsammans, skedde Nike-skodagarna av den nya kreativa energin som satts i de tidsspr?kade siluettern

Publicité

MessagePosté le: Lun 27 Aoû - 08:11 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les dragons dor Index du Forum -> les dragons dor -> Présentation Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
phpBB template "WarMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates