les dragons dor Index du Forum les dragons dor
forum de la guilde les dragons d'or " royaume d'archimonde"

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

de grondige stappen te zien die gepaard ga

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les dragons dor Index du Forum -> les dragons dor -> Présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
caicai2017

MessagePosté le: Lun 17 Sep - 04:29 (2018)    Sujet du message: de grondige stappen te zien die gepaard ga Répondre en citant

De zes winnaars van de Nike: On Air-wedstrijd - afkomstig uit New York, Londen, Parijs, Seoul, Shanghai en Tokio - vlogen onlangs naar het Nike World Headquarters om de volgende stap te zetten in hun sneakerontwerpreis. Bij Nike WHQ kreeg elke winnaar de kans om zijn schoenen te verfijnen met een team schoenenontwerpers, materialen en kleurontwerpers en ontwikkelaars die gezamenlijk de ontwerpen in afzonderlijke teams doorbrachten. Maar voordat dat allemaal gebeurde, werd het moment van de waarheid onthuld in een eerste blik op hun monsters.
"Toen we voor het eerst te horen kregen dat onze monsters in de volgende kamer waren, Nike Air Max 90 Femme Rose was mijn eerste Nike Air Max 90 Damen Pink reactie:" Ik ga flauwvallen Nike Air Pegasus 83 Mujer "" grapte Gabrielle Serrano, winnaar van de NYC-stem en ontwerper van de Air Max 98 La Mezcla. "Maar toen brachten ze ons naar onze monsters en ik zag het voor de eerste keer. Ik voelde alsof mijn hoofd explodeerde. Wat ik Adidas ZX Flux Womens tekende was eigenlijk in mijn handen. "Maandenlange inspanningen van de winnaars culmineerden in de grote onthulling en hun nog grotere reacties. Maar ze ontdekten al snel dat het proces achter het tot leven brengen van een schoen nog groter is. in staat om uit de eerste hand de grondige stappen te zien die gepaard gaan met het cre?ren van een topproduct, van idee tot prototype tot voltooiing De productontwerpworkshops eerder dit jaar waren slechts de eerste stap De volgende fase omvatte sessies bij Nike WHQ met Nike-teams in productontwikkeling , die de winnaars Nike Air Force 1 Womens hielp bij het verfijnen Adidas ZX Flux Femme van hun ontwerpen om de praktische uitdagingen van dagelijks gebruik het hoofd te bieden.
"Het proces van het maken van schoenen is complex, maar niet op de manier die mensen verwachten", zegt Dylan Raasch, Senior Creative Director van Nike Air Max. "Een Nike Air Max 2017 Damen verhaal van 2D naar 3D nemen, vereist een andere manier van denken om het verhaal te helpen volledig te worden De On-Air winnaars moesten dit snel doen, maar een ieder cre?erde een ontwerp dat hun authentieke verhalen tot leven bracht. "Terwijl dat creatieve proces de komende maanden zal worden voortgezet voor de winnaars terwijl ze hun schoenen perfectioneren, hun voorbeeld onthullen bij Nike WHQ toonde de enorme omvang van de stappen die nodig zijn om hun droom tot een realiteit te maken.
"Vóór deze reis was ik niet op de hoogte van deze details Nike Air Presto Mujer achter het ontwerpproces", www.ramonurbanolibros.es zegt Yuta Takuman, winnaar van de stemming in Tokio en de ontwerper van de Air Max 1 Tokyo Maze. "Maar nu weet ik meer over het verhaal achter de schermen van wat er nodig is om maar één schoen te maken, en het geeft me een nieuw perspectief. Er zijn zoveel Nike Air Max 90 Mujer Rosa verschillende dingen waar je aan moet denken. '
De inspiratie kwam van beide kanten. Toen Nike-ontwerpers en -ontwikkelaars samen met de winnaars aan de slag gingen en samen met de monsters aan het sleutelen waren, werden de Nike-schoenen teams aangespoord door de nieuwe creatieve energie die in de beproefde silhouetten werd gestopt.
"Wat de ontwerpteams en ontwikkelingsteams zo energiek vonden, was de aandacht voor detail die de winnaars aan onze producten betalen," zegt Reggie Hunter, Product Line Manager voor Nike Air Max. "Alle afzonderlijke Adidas ZX Flux Femme componenten werden overwogen, Nike Air Max 270 Femme van de buitenzoolontwerpen, tot hoe de inlegzool eruit zag. Het is verfrissend om te zien hoe gepassioneerd ze zijn over detail, en je zag het toen ze naar hun s

Publicité

MessagePosté le: Lun 17 Sep - 04:29 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les dragons dor Index du Forum -> les dragons dor -> Présentation Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
phpBB template "WarMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates