les dragons dor Index du Forum les dragons dor
forum de la guilde les dragons d'or " royaume d'archimonde"

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

igt bra, och det varar.

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les dragons dor Index du Forum -> les dragons dor -> Présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
caicai2017

MessagePosté le: Lun 8 Oct - 08:39 (2018)    Sujet du message: igt bra, och det varar. Répondre en citant

Naturligtvis ?r PG2 en basketboll trots allt, s? Nike l?mnade inte n?gon teknik som g?r basketspelarna bekv?ma n?r de hoppar. Nike Air Zoom-enheten ger dig stabilitet, medan insoles / mellansolskombinationen k?nns plush och erbjuder Nike Internationalist Dame en "studs" -effekt n?r Adidas Superstar Womens du tar steg runt domstolen. Sammantaget gjorde Nike och Sony ett bra jobb med att samarbeta p? en sko som inte bara kommer att vara bra f?r att spela basket, men lovar ocks? att vara eftertraktade som samlarobjekt f?r sn
Om det ?r du m?ste du h?lla dina ?gon avskalade p? Nikes SNKRS-app, eftersom "PlayStation" PG2 kommer att vara en begr?nsad upplaga n?r den startas den 10 februari till 110 USD. Jag var ungef?r 5 ?r n?r jag f?rst f?rs?kte ?ka skateboard . Jag var s? ung, men det ?r bokstavligen allt jag ville g?ra. Jag ?lskade det s? mycket. Jag ville aldrig spela n?gon annan sport. Det var en g?ng, Adidas Gazelle Femme ganska snart efter att jag b?rjade Nike Air Max 2017 Femme ?ka skridskor, att jag f?rs?kte rullskridsko?kning. Jag hatade det. Jag tog skridskorna s? fort och jag var s? arg. Jag ville bara ?ka skridskor varje dag.
Jag ?r 23 nu och s? stoked att ha min egen signatur Nike sko, Nike SB Nyjah. Sj?lvklart har Nike SB bara gjort detta med n?gra personer i skateboarding (Eric Koston, Paul Rodriguez, Stefan Janoski), alla legender, s? jag k?nner Nike Air Max 90 Womens mig helt hedrad att vara med i den gruppen.
Det viktigaste f?r mig var omedelbar inbrott och livsl?ngd eftersom jag gillar att skata mina skor under l?ng tid. Framsidan m?ste vara tunn och n?ra foten f?r att ge dig b?ttre kontakt med din fot och b?ttre anslutning till styrelsen. Du beh?ver din sko f?r att k?nna dig sliten men ?nd? beh?lla r?tt flick och k?nna dig r?tt p? din br?da. Ingen vill ha en styv, skrymmande, tjock, puffy sko l?ngre.
Den f?reslagna l?sningen var en ny materialgummi ?vre, och jag trodde att det var sketchy f?rst. Jag f?rv?ntade mig att vi skulle g? med mocka eftersom det var det jag alltid har skridit in. Men vi Asics Gel lyte 5 Femme f?rs?kte det, och det var s? legit. ?rligt perfekt. Det ?r v?ldigt tunt, s? det tar bara en dag eller tv? att verkligen bryta in. Men det tar l?ng tid att Nike Air Max 90 Femme rippa och jag tycker att det ?r viktigt f?Nike Air Max 2015 Femme r barn d?r ute. De vill kunna skate i sina skor ett tag.
Vissa m?nniskor kommer fortfarande att vara sketchy om materialet, men jag tror ocks? att de kommer att vilja prova det. Och jag tror att det ?r Nike Air Odyssey Womens definitivt vad som kommer att ?verraska mest p? skoen, f?r ?ven om den ?r s? tunn skater det riktigt bra, och det varar.
Det ?r ocks? super bekv?mt. Jag ville att det skulle vara n?got jag ocks? ?lskar att b?ra hela tiden. I det f?rflutna skulle jag ha en viss skate sko och sedan skulle jag p?, som en chill sko efter. Jag skulle skate Blazer Damp sedan ha p? Janoskis n?r jag var chillin '. Jag ville att detta skulle vara b?da. Jag har varit riktigt inblandad i denna skos process sedan b?rjan, n?stan tv? ?r sedan. Tv? ?r ?r en l?ng tid. M?nga har pratat om skon och f?rutse det l?nge. Jag k?nde definitivt trycket. Jag har h?rt lite ?terkoppling Adidas NMD Womens l?ngs v?gen fr?n killarna som har testat det ett tag, och jag skulle alltid fr?ga dem varje fr?ga m?jligt, som "?r du s?ker p? att det Nike Air Max 95 Femme?r okej? ?r du s?ker p? att du inte k?nner s? h?r om det? "Svaren var alltid bra, men jag ville vara s?ker.
I slutet av dagen ?r jag en skateboarder. Skateboarding ?r mitt jobb. M?nga m?nniskor t?nker inte p? det s?ttet - och det ?r det b?sta jobbet att eventuellt ha - men det ?r fortfarande ett jobb. Jag k?nner att jag har blivit ganska van att titta p?, att vara p? kamera. Och f?r varje t?vling och t?vling vill jag bara g? ut och g?ra mitt b?sta. Att arbeta p? den h?r skon var inte annorlunda.

Publicité

MessagePosté le: Lun 8 Oct - 08:39 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les dragons dor Index du Forum -> les dragons dor -> Présentation Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
phpBB template "WarMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates